Abi laenudega seotud küsimustes

Siin leiad vastused meie kiirlaenude ja tarbimislaenudega seotud küsimustele

Laenutaotlus
  • smsmoney.ee pakub 5 erinevat laenutoodete liiki:

    • Kiirlaen - laen alates 100 € kuni 1000 €, perioodiga 30 päeva kuni 3 aastat
    • Tarbimislaen - laen alates 500 € kuni 5000 €, perioodiga 3 kuud kuni 5 aastat
    • Käenduslaen - laen alates 500 € kuni 7500 €, perioodiga 3 kuud kuni 5 aastat
    • Laen auto tagatisel - laen auto tagatisel alates 500 € kuni 50 000 €, intress alates 2,5% kuus.
    • Laen kinnisvara tagatisel - laen kuni 100 000 €, perioodiga kuni 15 aastat. Soodsad tingimused.
  • Laenu saamiseks tuleb Teil esitada laenutaotlus enda konto alt, logides eelnevalt sisse või helistada lühinumbril 13321. Kodulehe kaudu tehtud laenutaotluste puhul võtab meie klienditeenindaja Teiega ise ühendust ja selgitab, kuidas käituda edasi.

    Uutel klientidel tuleb eelnevalt ennast registreerida. Registreerida saate siin.

  • Kui taotlete laenu esimest korda, siis saate taotleda laenu kuni 1000 eurot.

    Iga laen vaadatakse laenukomitee poolt üle individuaalselt ja Teie maksimum laenusumma sõltub Teie sissetulekutest ja kuludest.

  • Swedbank

    1. Logige sisse internetipanka, kasutades enda paroole
    2. Valige menüüst „Konto väljavõte“
    3. Valige vajalik periood ja vajutage „Saada päring“
    4. Vajutage nuppu „BDOC“
    5. Salvestage BDOC fail enda arvutisse ja saatke see fail meie e-posti aadressile info@smsmoney.ee või valige „saada e-mailiga“ ja lahtrisse „saaja aadress“ märkige info@smsmoney.ee (Antud BDOC fail on šifreeritud ohutuse eesmärgil)

    SEB

    1. Logige sisse internetipanka, kasutades enda paroole
    2. Valige menüüst „Arveldamine“ -> „Väljavõte“
    3. Valige vajalik periood
    4. „Vaatan väljavõtet“ nuppu juures valige tüüp „Digitaalselt allkirjastatud“
    5. Vajutage „Vaatan väljavõtet“ ning peale seda väljavõte salvestatakse Teie arvutisse.
    6. Saatke see fail meie e-posti aadressile info@smsmoney.ee (Antud ASICE fail on šifreeritud ohutuse eesmärgil)
  • Laenutaotluste läbivaatamine ja laenude väljastamine toimub argipäeviti 8.00-20.00 ja puhkepäevadel ning riigipühadel 9.00-21.00.

    Laenutaotlusi võtame vastu ööpäevaringselt.

    Samuti saate esitada laenutaotluse meie esinduses tööpäeviti 8.00-20.00 ja puhkepäevadel 10.00-20.00.

  • Jah, taotleda saate ka helistades tasuta lühinumbrile 13321.

  • Järelikult ei ole Te täitnud kõiki laenukomitee tingimusi või tekkis viivitus isikutuvastamise ankeedi saatmisel. Sellisel juhul palume Teil koheselt võtta ühendust meie klienditeenindusega telefonil 6630110, et me saaksime leida kiire lahenduse.

  • Jah, saate küll taotleda tarbimislaenu ja auto- või kinnisvara tagatisel laenu.

  • Jah, saate taotleda uut laenu. Selleks on vaja logida sisse meie kodulehel oma iseteenindusse ja esitada laenutaotlus. Meie spetsialistid vaatavad Teie taotluse üle ja vastavad esimesel võimalusel.

    Laenulimiit on iga kliendi puhul personaalne. Limiiti määrab laenukomitee, arvestades kliendi sisse- ja väljaminekuid ning samuti maksekäitumist.

    smsmoney.ee-s võib korraga olla mitu laenu ehk iga uus laen vormistatakse uue lepinguna. Tagasimaksmisel peab arvestama, et igal laenul on olemas oma rekvisiidid, milliseid ei tohi segamini ajada.

  • Kui Te olete püsiklient, siis positiivse vastuse puhul kantakse raha kontole juba paari minuti jooksul.

    Kui Te olete uus klient ning pidite isikut tuvastama postkontoris, siis raha kantakse Teie pangakontole ühe tunni jooksul peale isikutuvastamist.

Laenu tasumine
  • Laenu tagastamiseks on 5 võimalust: meie kodulehe kaudu; internetipanga kaudu; pangakontoris; Eesti Posti postipanga kaudu ja meie esinduses sularahas.

    Kindlasti palume Teil enne makse sooritamist andmed üle kontrollida. Jälgige, et maksekorraldusel oleks märgitud viitenumber ja selgituses Teie laenunumber.

    TÄHTIS: Kui soovite pikendada oma laenu tagastamise tähtaega, siis pikendamise tasu maksmisel tuleb selgitusse kindlasti märkida sõna: „PIKENDAMINE“. Tuletame meelde, et pikendus on eraldi teenus ja ei kuulu laenu tagasimakse juurde.

    Oma viitenumbrit saate täpsustada meie klienditeenindusest infotelefonil 6630110.

    Meie rekvisiidid:

    Saaja nimi: Placet Group OÜ
    Swedbank IBAN: EE662200221030123765 SWIFT/BIC: HABAEE2X
    SEB IBAN: EE301010220071701014 SWIFT/BIC: EEUHEE2X
    Danske IBAN: EE643300333701450008 SWIFT/BIC: FOREEE2X
    Nordea IBAN: EE811700017001297834 SWIFT/BIC: NDEAEE2X
  • Sellega tuleb arvestada enne maksetähtaja saabumist. Tagasimakse võib sooritada mitmes osas.

    Tähtis on see, et tagasimaksmiseks kuuluv summa täies ulatuses oleks makstud õigeks tähtajaks. Selleks, et ei tekiks probleeme ülekandega, soovitame Teil kasutada internetipanga puhul ID kaarti, Mobiil ID-d või PIN kalkulaatorit.

    Samuti on Teil võimalus tasuda sularahas pangakontoris, Eesti Posti postipangas või otse meie esinduses aadressil: Fr. R. Kreutzwaldi 4, Tallinn 10120

  • Kui Tegite vea ülekande tegemisel (näiteks unustasite selgitusse kirjutada PIKENDAMINE, aga soovisite pikendada või märkisite vale laenunumbri) – palume koheselt kirjutada meile vabas vormis avaldus e-mailile: info@smsmoney.ee, kus peab kirjas olema Teie nimi ja perekonnanimi, isikukood, millal, millisest pangast millisele meie kontole makse sooritasite, makse summa, mida valesti panite selgitusse. Soovitame Teil iseteenindusse või e-maili manusena lisada maksekorralduse, et saaksime kiiremini leida Teie makse ja teha vajalikud parandused.

    Kui olete teinud meile ülemakse ehk maksnud rohkem kui laenu tagastamiseks oli vaja, palume koheselt kirjutada meile vabas vormis avaldus e-mailile: info@smsmoney.ee, kus peab kirjas olema Teie nimi ja perekonnanimi, isikukood, millal makse sooritasite, millisest pangast millisele meie kontole makse sooritasite, makse summa, mis selgitusse panite. Soovitame Teil iseteenindusse või e-mailile manusena lisada maksekorralduse, et saaksime kiiremini leida Teie makse ja teha Teile tagasikande. Tagasikanne on tasuline. Palume vaadata hinnakirja.

  • Selleks, et pikendada laenu tagastamise tähtaega – on vajalik eelnevalt tasuda pikendustasu. Tasu suuruse leiate oma arvelt või iseteenindusest, samuti võite täpsustada meie klienditeenindajatelt.

    Tähtis on ka silmas pidada seda, et kui Teie laenutähtaeg on juba ületatud, siis laenu pikendustasu maksmisel tuleb Teil tasuda ka viivist viivitatud päevade eest. Pikendustasu ja tekkinud viivised tuleb tasuda ÜHE MAKSENA ja kindlasti tuleb selgitusse kirjutada sõna „PIKENDAMINE“, vastasel korral läheb makse tavamaksena kirja. Täpse summa saate teada meie klienditeenindajatelt. Kindlasti täpsustage summat maksesooritamise päeval, et vältida hilisemaid arusaamatusi. Pikenduse eest saate maksta ka meie kodulehe kaudu, logides ennast sisse, valides menüüpunktist „minu laenud“ ja aktiivsel laenul valige „maksma/pikendamine“.

  • Postkontorid, kust saab isikutuvastust teha ning nende lahtiolekuajad leiate siit.

    Postiesindused võivad muuta lahtioleku aegu seoses pühade või remondiga.

    Täpsemat infot lahtioleku aegade kohta leiate, minnes lingile ja valides vajaliku postiasutuse.

  • Maksekuupäeva saate alati kontrollida iseteenindusest, vajutades „minu laenud“. Samuti võite täpsustada oma maksekuupäeva, helistades meie klienditeeninduse numbrile 6630110.

  • Kui Te tegite vea märkides vale saaja konto, siis peab raha tagasi laekuma Teie kontole. Kui raha pole tagasi tulnud, siis palume võtta ühendust pangakontoriga ja täpsustada kuhu laekus Teie ülekanne.

    Kui raha läks saaja PLACET GROUP OÜ nimele, siis raha pidi laekuma meie kontole ning selleks, et me saaksime leida Teie makse, palume kirjutada meile vabas vormis avaldus e-mailile: info@smsmoney.ee, kus peab kirjas olemas Teie nimi ja perekonnanimi, isikukood, millal makse sooritasite, millisest pangast millisele meie kontole makse sooritasite, makse summa, mis panite selgitusse.

    Soovitame Teil iseteenindusse või e-maili manusena lisada maksekorralduse, et saaksime kiiremini leida Teie makse ja teha parandused.

  • Laenuleping lõppeb kohe peale viimase osamakse tasumist.

    Maksekuupäeva võite alati kontrollida oma iseteeninduses minu laenud osas. Makstud laenud tulevad märkmega „makstud“. Samuti võite täpsustada oma maksekuupäeva, helistades meie klienditeeninduse numbrile 6630110.

  • Kui Tegite vea ülekande tegemisel (näiteks unustasite selgitusse kirjutada PIKENDAMINE, aga soovisite pikendada või märkisite vale laenunumbri) – palume koheselt kirjutada meile vabas vormis avaldus e-mailile info@smsmoney.ee, kus peab kirjas olemas Teie nimi ja perekonnanimi, isikukood, millal makse sooritasite, millisest pangast millisele meie kontole makse sooritasite, makse summa, mille panite selgitusse valesti.

    Soovitame Teil süsteemi lisada maksekorraldus, et saaksime kiiremini leida Teie makse ja teha parandused.

  • Finantsraskuste tekkimisel, palume võtta ühendust meiega telefonil 6630110.

    Lahenduseks võib olla laenu pikendamine või refinantseerimine, kuid kõik on individuaalne. Meie spetsialistid aitavad Teil leida optimaalse võimaluse Teie probleemi lahendamiseks.

  • Maksegraafikut võib muuta ainult pikendades laenu. Laenu saab pikendada 5, 15 või 30-ks päevaks. Sellisel juhul laenu tagastamise tähtaeg (graafik) pikeneb 5, 15 või 30 päeva võrra edasi.

Iseteenindus
  • Jah, saate küll. Selle jaoks on vaja meile saata vabas vormis avaldus, kus on välja toodud avaldaja nimi, perekonnanimi, isikukood, aadress ja telefon. Avaldus tuleb saata e-mailile: info@smsmoney.ee. Samuti võib meile avalduse saata posti teel aadressil: Fr. R. Kreutzwaldi 4, Tallinn 10120, Placet Group OÜ nimele või kirjutada enda kasutaja blokeerimise soovist meie kodulehel chat'is, logides ennast sisse iseteenindusse.

  • Selleks tuleb tulla meie esindusse ja võtta kaasa kehtiv isikut tõendav dokument või kirjutada vabas vormis avaldus. Samuti võib saata digitaalselt allkirjastatud avalduse e-mailile: info@smsmoney.ee.

  • Kõik paroolid on salvestatud meie süsteemi. Meie klienditeenindajad ega ka keegi teine ei saa anda Teile uut parooli või meelde tuletada Teie vana parooli. Uue parooli saate ise endale tellida meie kodulehel: parooli-taastamine, sisestades isikukoodi. Uus parool tuleb Teie profiilis märgitud e-mailile ja telefonile sms-na. Kui e-mail või telefoninumber on vahepeal muutunud, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega.

  • Jah, isikutuvastamine on kohustuslik kõikidele uutele klientidele.

Võtke meiega ühendust
Tallinn: E-R: 08.00-20.00 L-P: 10.00-20.00
Vestlus - konsultant
Vestlus - konsultant